Blogg 100 Dag 6 Kär i Persbrandt.

Min middag i går was to die for!
På riktigt.
LCHF-isch och så gott så en nästan svimmade.
Kolla recept på Kostdoktorn, googla "Torskrygg brysselkål champinjoner LCHF" eller nå´t.

Ja, i dag är inte skrivlustan på topp, jag vrider liksom ur bokstäverna som när en vrider ur en disktrasa.

Whatelse can I write about ... jo, kanske att jag ser fram emot en serie som Niklas och Jenny Strömstedt har gjort om relationer. Intressant i sig, men extra intressant när Persbrandt är med. Ja jag är så kär i den karl´n. Rösten, leendet, alltihop. En behöver ju vara kär i NÅN och när det inte finns någon liksom vanlig karl att vara kär i, så får en bli kär i någon TV-kändis. Ärrad och bränd som jag är så känns det tryggast så. Jag har byggt upp ett skydd. Ett försvar. Släpper ingen över bron eller vad det heter. Har det så bra som det är. Men saknar andra singelkvinnor ibland. De som är i en par-relation anpassar sig ofta efter mannen.
 - Näe inte på torsdag för då är han ledig.
Fast de har varit gifta i trettiosju år typ.
Ja, jag var likadan. Anpassade mig, var alltid tillgänglig. Och ville vara med honom. Honom 1 och 2 och 4. 3:an var det inte så noga med, av någon anledning.
Så det är min tur nu, att vara Prio 1.

Torskrygg med svamp och brysselkål

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia