Intervju med mig själv.

Vad ska du göra i dag?

Jobba, jobba och äta medhavd LCHF-lunch. (Tror jag ska återgå till Viktväktarna igen nästa vecka by the way.) Sedan jobba igen ända till 20.00 i kväll.

Vad är du tacksam för just här och nu?

Solen, kaffet i morse, att jag hittat en ny och inspirerande blogg (Amanda Hellberg).

Vad har du irriterat dig på i dag?

Snacket i fikarummet om magsjukor, men jag gick därifrån eftersom jag inte vill fokusera på elände.

Dagens outfit?

Svarta jeans, tigerrandig tunika med svart cardigan över.

Vad/vem längtar du efter?

W och S.
En ledig dag.
Att dricka kaffe på bryggan i solen.
En kryssning med goda vänner eller ensam så jag kan ta mig för att skriva.
Krokusarna under björken.
Påsken med olika sillinläggningar och lax och att gömma påskägg som små gull ska leta efter.

Om du fick ...

... skulle jag åka till Stockholm nu.

Det jag behöver göra är ...

... serva bilen alternativt sälja den och köpa en ny.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.