Follow your dreams.




Hittade den här SMS-konversationen och jag är så JÄKLA GLAD att jag följde min längtan och slog till, för Gud vilken glädje jag har haft och fortfarande HAR såklart, av min flotte/flytbrygga/flytande veranda eller vad jag ska kalla den! 
Jag bestämde mig för största flotten. Och en motor på den.
Sedan kunde jag inte sova. Det var som när en är nyförälskad. Det bara snurrade i skallen med idéer och allt jag skulle ha den till. Och det är inte klart än. Men allt behöver ju inte ske PÅ EN GÅNG.
Nu har jag möblerat om på den för nästa grej är RÄKAFTON med brudarna! 
Jag brukar ha solsängen där men tog ner stora bordet nu och stolarna till! Det blir toppen! Hoppas på en fin kväll, lagom vind, lyktor ska vi ha, massa gott och inga mygg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.