Topplocket har gått.

"Är det rätt så är det lätt, är det lätt så är det rätt", citat Kaj Pollak.
Då är det jävligt fel med spisen jag beställde på Elgiganten den 22/5, och som först skulle levereras den 4/6, men kvinnan som ringde  samma dag klockan 08.40 meddelade att det inte fanns någon spis att leverera.
Nytt leveransdatum den 11/6, alltså i dag. Jag pratar med Elgiganten och får två SMS som bekräftar, det senaste i går.
De påminner om leveransen så att jag är hemma.



Men när klockan närmar sig fyra och jag ringer för att kolla att de verkligen tänker komma den här gången får jag veta att det blir ingen leverans.

Det är då topplocket går.

Jag skriker. Svär. Jag är så jävla arg.

Två dagars arbetsinkomst har gått förlorat. Jag är arbetslös, vikarierar på timmar och tar alla pass jag kan få.

"Är det rätt så är det lätt", ja det här verkar då vara ALLT annat än rätt.

Vad sysslar dom med på Elgiganten?

Mest oseriösa jag varit med om när det gäller företag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.