Fått lite ur världen i dag.

Natt.
Har haft en bra dag. Fått en del ur världen. Deklarationen, bland annat.
Eftermiddagen med Diddi, mysigt. Vi gick i skogen lite och läste Alfons. 
En rejäl hagelskur överraskade oss senare, kappan blev dyngsur på två röda.
Blev bjuden på middag där och hoppade över danskursen.
Det visade sig när jag kom hem att jag hade fått med mig pumpsen i stället för dom där platta, så det var väl som det skulle.
Avslutade dagen med ett möte i gemenskap och styrde hem och gjorde eld i kaminen.
I morgon har jag mer saker att ta hand om.
Ordna upp, få ur världen.
Att skjuta upp saker är inte bra för såna som mig. Men jag har en tendens att göra det ibland. 
Har något underbart att se fram mot i morgon också.
Tack för i dag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia