Det tar sig.

Ännu en dag att vara nöjd med!
Fast jag hann inte allt.
Men jag fick lite till ur världen i dag, och jag fick träffa Malla.
Sedan åkte jag till Valbo och köpte värmeljus på IKEA. Strosade runt lite. Provade kläder. Och SKOR!!!
Gudars skymning vilka snygga jag hittade.
Det är så'na gånger jag får ta ett snack med mig själv.
Men jag tror jag vet hur det kommer att sluta.
Lyktor hittade jag också.
Alltså.
Jag. Behöver. Inga. Fler.
Jag var in på MediaMarkt också.
Tant-med-Mac-kommer-in-och-frågar-olika-saker.
Dom är schyssta där, hjälpsamma, tålmodiga.
Som avslutning på den här fredagen drog jag ut på walkabout.
Andades.
Kutade lite.
Lite!!!
Typ tjugo steg. 
I morgon kanske jag kutar tjugofem.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Bra lördag!

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)