#Blogg100 Dag 22 Tack för mig!

För första gången bryter jag #Blogg100 innan det är klart.
Jag är påverkad av yttre negativa handhavanden, plus influensa, som gör att min inspiration och skrivlust är bristfällig.

Jag kommer att blogga här, men bara när orden ligger på kö som ett ringlande radband och VILL UT.

Uttvingade ord blir inte så bra. Ord som inte vill. Ord som totalvägrar och trilskas. För att dom är rädda att säga hur det är EGENTLIGEN. 


Nä, jag vill ha glada läsare.
Jag vill vara glad själv när jag skriver. 

Jag har lite att reda ut, bara.

Dessutom har jag ett annat skrivprojekt på gång, som lockar.

Det kanske jag berättar om senare!

Lycka till alla deltagare i #Blogg100!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia