#Blogg 100 Dag 9 När man vaknar av sig själv efter en timme ...

... och kommer på att man har GLÖMT BORT ATT BLOGGA! (Man är jag.)
Som om Fredrik Wass väckte mig genom telepati eller nå't.
Om en halvtimme är det slut på dag 9 i #Blogg100!
O-ou nu är goda råd dyra, som morsan sa.
Där har vi det!
Ordspråk jag minns att hon sa!
"Man ska göra det lilla man kan, man ska göra det villigt och glatt!" (Man är INTE jag.)
"Den som sjunger på morgonen får tårar innan kvällen."
'Stämma först och spela sen."
"Bättre brödlös än rådlös!"

Jag fyller på om jag kommer på fler! 


Kommentarer

  1. Ha, ha.. ja, som det kan bli när man är med i Blogg100. :D

    "Den som sjunger på morgonen får tårar innan kvällen", vilket förfärligt ordspråk, ha, ha.. hoppas verkligen att det inte finns någon sanning i det. :)

    Kram! /Anna-Karin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)

Bra lördag!