#Blogg 100 Dag 12 Dansa dansa dansa ...

Dans-Eva är återuppstånden och det är så KUL! Ikväll vågade jag t o m stanna och dansa två danser på fridansen efter kursen!
Nu tänker jag köra tills jag stupar. 
Bra för konditionen också! 
Och glädje i hela mig!

För övrigt en underbar vårdag med klarblå himmel.
Jag ville lägga mig på marken.
Känna jorden mot min rygg. 

Ta emot energin.


Det var lätt att känna tacksamhet just när jag tog det här fotot.

Jag har bytt gardiner också.
Tagit ner de röda, som jag satte upp i advent.
Nu hänger där vita längder, som släpper igenom ljuset!

Några Penséer har jag planterat.
Men jag tog in dom i natt.
Stackars små plantbebisar, om jag låtit dom stå ute! Det är kalla nätter ju.

Tack för i dag.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.