#Blogg 100 Dag 10 50 saker att göra under 2015

LFYI: Gårdagens inlägg är inget jag är stolt över.
Men det blev som det blev.

I dag gör jag en lista på ...

50 saker jag vill göra under år 2015! (Kreativa saker, roliga, glädjefyllda, galna ... )

1.  Åka på SPA.
2.  Gå på konserter.
3.  Njuta av Livet!
4.  Simma i havet i fullmånens sken.
5.  Gå ner i vikt.
6.  Bo på hotell.
7.  Lära mig något nytt.
8.  Äta nyttigt.
9.  Vara tillsammans med min familj.
10. Träffa vännerna.
11. Hålla kurser.
12. Sälja mina målade kort.
13. Bryggsegla.
14. Måla huset.
15. Åka på roadtrip med gänget.
16. Utvecklas.
17. Fixa ett nytt, lyxigt badrum
18. Gå upp tidigt en morgon i juni och äta frukost på en (annan) ö.
19. Gå till frissan.
20. Bjuda hem vänner på middagar.
21. Träffa en man och bli galet kär.
22. Leda processgrupper.
23. Ha ett eget Sommarprogram.
24. Skratta massor.
25. Få mycket pengar.
26. Fixa en altan på ön.
27. Cykla.
28. Få bra kondition.
29. Hänga nytvättade lakan på tork ute.
30. Plocka en midsommarbukett att ställa in på bordet.
31. Lyxkryssa med Royal Carribean.
32. Skaffa flytbrygga.
33. Dricka mycket vatten.
34. Visualisera.
35. Fixa naglarna.
36. Leda skrivkurser.
37. Skaffa en annan bil som står pall för knöliga skogsvägar utan att plasten i grillen spricker.
38. Åka ut på havet och se soluppgången.
39. Le oftare.
40. Simma i regn.
41. Ligga i hängmattan och lyssna på måsarna.
42. Plantera massor av Penséer i krukor och sätta överallt.
43. Gömma påskägg åt mina gull.
44. Tvätta håret i regnvattnet från tunnan.
45. Ligga på bryggan i september under en stjärnklar himmel.
46. Ge ut en bok till.
47. Äta dubbelsemla från konditori FOKUS i Falun.
48. Gå på massor med möten.
49. Dansa.
50. Måla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.