Egon och jag.

 Det snöar och blåser och jag eldar, dricker kaffe, äter semla och jobbar i en "workbook" för 2015 som jag har skickat efter.

Det är en sån där bok som jag blir glad av att bara titta på!
Den är fylld med frågor, frågor om året som var, frågor om vad läsaren önskar av 2015, och redskap att komma dit.



Färggranna teckningar och snirkliga bokstäver, listor att fylla i, ja för mig fanns ingen tvekan. Det var bara att beställa!

Leonie Dawson heter denna kreativa kvinna, som har skapat den här underbara boken. 2015workbook kan du googla på, du som är intresserad och tror på tankens kraft, affirmationer och nedskrivna målsättningar.
På Instagram och Facebook hittar du mer inspiration.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.