Hösten är definitivt här!

Var ut och säkrade upp på ön inför stormen, och det var nog väldigt bra för jisses hur det har stormat i natt! Det var inte lätt att sova kan jag säga.
I går var jag och inhandlade en cardigan. En sån där lång, stor, varm att svepa in sig i under just såna här höstdagar.
Jag åkte till köpcentret i sommarkläder. Var där i ett par timmar.
När jag kom ut med min påse och skulle gå till bilen hade det blivit höst.
Regn, kallt och blåsigt.
Så jag tog upp min cardigan ur påsen och tog på mig den direkt.
Jag älskar den redan.



Har ätit frukost som i dag bestod av en frukostpannkaka gjord på kokosmjöl, grädde och fiberhusk samt ett ägg. Kaffet tog slut alldeles för fort som vanligt.

Tacksam i dag för

... min nya cardigan
... mitt jobb
... att jag köpte tvåhundra värmeljus i går plus tre blockljus. Det går åt den här årstiden!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.