Nu får det ta mej f** vara nog.

10 grader ute. Iskallt i huset som stått tomt två dygn.
Jag eldar i öppna spisen.

Jag längtar efter sommar nu. Jag vill sitta på bron och äta frukost, eller ännu hellre på klippan vid vattnet och känna solen värma mig. Jag vill ligga och svettas i BadenBaden och slänga mig i havet med en temperatur på åtminstone 15 grader.
Inte 12.
Jag vill ta båten ut på böljan och slå av motorn och bara ligga och driva under en blå himmel.
Jag vill dricka kaffe under parasollet och ligga i hängmattan med en bra bok och jag vill sitta på stenen under varma sommarkvällar och bara vara. Jag vill känna en ljum sommarvind mot mina nakna ben som ska vara BRUNA. Inte vita och blåfrusna.
JAG VILL HA SOMMAR PUNKT NU!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Bra lördag!

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)