En kryssning fram och tillbaka. #blogg100 Dag 43

I dag åkte vi på en dagskryssning med Eckerölinjen, jag och några goda vänner.
Vi hade presentkort, eftersom förra försöket, för ganska länge sedan, slutade med en trasig buss efter vägen, och vi kom aldrig med den båten.
Så då gjorde vi om det i dag, och det blev riktigt bra, alltihopa, fast två av oss hade värk i olika kroppsdelar.
Buffén smakade fantastiskt, och jag hoppade över varmrätterna för att kunna njuta av alla sillinläggningar, lax och gubbröra.
Efterrättsbordet var otroligt gott, och kaffet ska vi inte tala om.
Det här var väl första gången på en kryssning som jag inte ens gick in i taxfree. Jag behövde ingenting därifrån. Så enkelt var det. Jag brukar okynnesköpa oavsett om jag behöver eller inte, men nu avstod jag.

80kr kostade mig den här resan.

1 LOKA                           23kr
1 KAFFE                         22kr
1 ALKOHOLFRI DRINK   35kr

Dansade gjorde jag också.

Ja, det var en trevlig dag och kväll.

Jag tänker inte äta något mer i dag. Inte i morgon heller, möjligen något litet på måndag eftermiddag ...






Kommentarer

  1. hehehe ja det verkade trevligt det där. Mina barn åker alltid den där linjen och äter julbord med sin far och farmor. De verkar alltid nöjda. Sov gott! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)

Bra lördag!