After midnight #blogg100 Dag 38

Jag hade gäster i kväll, dom åkte nu, så jag hoppas ni har överseende med att jag är sen med dagens blogg.

De är mina jättenära vänner och inte vill jag be dom gå för att jag ska hinna in med en blogg före midnatt.

Ja, annars har dagen bjudit på sova-en-stund-på-soffan och en trip in till stan. Jag träffade min kontakt på Previa.

That's it, liksom.

Jag har misslyckats lite med att stanna kvar i nuet under eftermiddagen, vilket har lett till orostankar såklart.

Hur ska det bli - ska jag börja jobba - har jag kraft - har jag möjlighet till förlängt vikariat - och om inte, hur ska jag ha råd och bla bla bla.

Andas.

Det blir som det ska.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Bra lördag!

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)