Solen är här, äntligen! #blogg100 Dag 8

Jag sitter här i soffan och solen lyser in på mig och täcket med rosenmönstret som jag har över benen blir ännu vackrare i solljuset.
Jag var fortfarande mätt när jag vaknade efter restaurangbesöket i går, men tog fram två hårdmackor och bredde Philadelphiaost på, och toppade med några skivor rökt lax. Kaffet, behöver jag säga någonting alls om kaffet ...

Riktigt upprörd var jag när jag glad i hågen satte på radion klockan 10 och märkte att Melodikrysset återigen hade börjat tidigare än vanligt, antagligen på grund av sporten.

Inte kunde jag svaren heller, jag brukar inte ha så stora problem att lösa det där krysset, men i dag gick det inte särskilt bra.

Men jag släpper det nu för att bege mig ut till ön. Kanske ska jag kratta lite på tomten. Mycket bös har flutit i land såg jag sist jag var dit.

Det är vår. Blåsigt, men vår.

Jag känner mig vårig i hela mig.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia