Blogg100 Dag89 Nervigtpunktnu

Nervigtpunktnu

Jag har ny mobil. Nytt nummer. Ska tömma den gamla och är skräckslagen att nåt ska försvinna på vägen.

Alla kontakter, alla bilder, alla meddelanden som jag har sparat, Facebook, instagram, hipstamatic, recept på Ostnötterna jag bakar till jul, Yatzy och Wordfeud, mina filmtips som jag har lagt in i anteckningar, (och som jag inte har hyrt fast de legat där sen 2010), boktipsen, skotipsen, olika läppstiftsmärken och nummer, parfymer som jag ska köpa i Taxfree, kundnumret på VIKING LINE, Spotify, KRAX (App med fågelläten), Pages med mitt bokmanus inlagt,  Runkeeper (fast det vore väl det minst katastrofala med mina tre inlagda rundor på tre veckor, det skulle jag kunna överleva utan), föreläsningsstolpar, bevingade ord, tacksamhetslistor, påminnelser om tusen olika saker, anteckning om att det ska vara 2% olja blandat i bensinen i snurran, recept på laxtårtan jag gör varje midsommar till lunch, innan firandet på ön, dörrkoder till jobbet och allt annat livsnödvändigt.

Dessutom är jag företagare och hur ska alla mina kunder få mitt nya nummer?
Hur ska det gååååååå och tänk om jag har glömt någon?


Kommentarer

  1. Haha, härlig beskrivning, det låter som min mobil ungefär. Håller tummarna hårt att det ska funka!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.