Four days Blogg 100 Dag 93

Fyra arbetsdagar kvar på jordens bästa arbetsplats, sen får jag 100 lediga Sommarda´r!
Jag är glad och ledsen, lycklig och olycklig, förväntansfull, tillitsfull, rädd, nyfiken, trygg och otrygg, massor av allting!
I augusti kommer jag tillbaka till jobbet.
Jag har drömt om en långledig sommar, och nu får jag den!
När chefen kom och sa det blev jag rädd först, sen glad, sen rädd igen ... men det roliga var, att jag hittade min dagbok från förra året på landet, och där hade jag skrivit brev från framtiden, som är ett kraftigt verktyg tydligen!
Där hade jag skrivit precis så. Att jag skulle vara ledig sommaren 2013.
Jag får nästan exakt den summan tillbaka på skatten också, som jag hade skrivit!
Så ... hur vill du att ditt liv ska se ut om ett år?
En bra början på ditt brev från framtiden kan vara:
Jag är så glad och tacksam nu när ...
Testa!
Det är magi!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.