Blogg 100 Dag 84

Dagen i dag:

Föreläste i Falun, uppskattat mer än jag kunnat ana! Samma som jag kör ofta, om alkoholism som familjesjukdom, ja, det var riktigt roligt att få så mycket uppskattning!

Alla föreläsare fick en ros.



På vägen till Falun dammade jag på med Spotify. Det blir lätt vänsterfil när musiken är bra. Hela vägen.

Otroligt trevlig lunch med två av mina kära kollegor. Sommarvärme!

By the way, jag fick en affärsidé kl tolv i natt! Möte med den kvinnan bokat och klart redan!

Facebook is the Shit! Bara att dra iväg ett mess, vad klockan än må vara!

Köpte en ny hudvårdsserie med daycream, nightcream, serum och BBcream.

Nu: horisontalläge i magnetsoffan. Har kollat Lets Dance. Ska skärpa mig och ta mig in i badrummet

och sen vidare uppför stegen till loftet.

Good Night Musiclovers ...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.