Blogg100 Dag 54 Roliga-saker-lista

Göra-roliga-saker-i-helgen-lista
(och se till att göra minst en sak)

1.   Gå på konsert.

2.   Skratta. jag har vänner/barn med skrattgaranti. Antingen i telefon eller irl-skratt.

3.   Glo på en film mitt på dan utan att känna skuld.

4.   Äta frukost ute i skogen.

5.   Hänga upp mina prismor i fönstren eller på altan. Det blir fint i solen.

6.   Köpa tulpaner till mig själv.

7.   Skriva på min bok.

8.   Fråga någon som jag vill lära känna bättre, om hon/han vill ta en fika.

9.   Putta på isflak med båtshaken.

10. Måla med vattenfärg.

                                                                Dagens affirmation:

Livet är fullt av glädjeämnen, små och stora!
Jag väljer nu att se dom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.