Blogg100 Dag 9


Det kom trevligt besök i dag, och jag fick tulpaner och bjöd på lunch och kaffe med lchf-glass och vispgrädde och blåbär.

Och nu sitter jag och kollar när Caroline med sin self-pity-låt ska tävla i andra chansen. Samma tema som sist hon var med i den här tävlingen.

Whatelse do we need in this contest?

Jag hejar på Louise Hoffsten.

Det är en kvinna med självrespekt.

Ja, för övrigt har jag ätit upp alla Macadamianötterna redan, som jag skulle ha till det här programmet. Så kan det gå.

Det var för att klart.se skrev en varning om vindstyrkan. Det ska blåsa upp till 24 m/s runt midnatt.

Det blir jag nervös av. Jag har varit med förr här ute vid kusten när det har blåst så mycket, och mer.

Det var inte roligt. Skiträdd var jag. Träden föll som plockepinn. Strömmen gick.

Se´n dess är jag så´n här. Rädd när det blåser. Nervös. Drama-Queen. Med Compulsive Overeating-attacker. Äter upp alla nötterna innan programmet börjar, och sån´t.




Kommentarer

  1. Hoppas att du får behålla strömmen :D Tips: Netflix! Man får prova en månad gratis,massor med film och tv-serier att kolla på :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.