Blogg100 Dag 33 Det roliga först!






Det där att skjuta upp belöningar har aldrig varit my cup of tea.
Jag gör det roliga först.
Så vet jag att jag får det gjort.

Att blogga är roligt. Och att göra teckningar på Paper 53 eller vad Appen för iPads nu heter.
Jag skulle (ska) städa lite här i dag.
Men först sätter jag mig och bloggar, ritar och målar med hjälp av den här Appen.
Om jag skulle ha städat först kanske all inspiration skulle ha varit borta, när det väl var dags att blogga?

Inspirationen att städa var borta redan innan jag föddes, så det medför inga risker att göra det efter det roliga.

Det är viktigt att ha roligt. Mycket viktigare än att prestera, vara duktig, göra klart (och helst i går).

Jag tänker ha så roligt det bara går. Varje dag och hela tiden.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.