#Blogg100 Dag 11


I Falun var det riktigt vårväder i dag, och utanför någon affär stod det påskris med lysande fjädrar i.
Jag blir glad när jag ser det. Glad för vårens antågande, glad för påsken som ska komma i slutet av mars.
Jag älskar Påsken.

Jag har haft ett otroligt flyt i dag, och jag skrev det till min väninna. Berättade allt som händer.
Hennes svar blev ju lite kul!




Jag har haft en dröm att få sitta i soffan med Malou.
I TV.
Jag tycker att jag har lite bra att förmedla till världen.
Eller i alla fall till några i Sverige.
Nå´n liten tant i Odensbacken, kanske, som är gift med en alkoholist.
Eller någon i Korppilombolo, som har en fru som super hårt och tror att det inte finns någon lösning.

Jag vet att det finns en lösning.

I dag på Facebook stod det, att "Om du vill berätta din historia, så maila till Efter tio".

Nu är bara problemet vad jag ska ha på mig, och så behöver jag boka tid hos frissan.
Eller fixar dom håret i TV-huset?

För visst måste jag väl bli uttagen, när jag har visualiserat och affirmerat mig själv i soffan hos Malou så lång tid?

By the Way. I dag möter jag damen med den stora svarta hunden igen. (Varför???)

Genast börjar hon:

 - Ja, tänk att hen har då aldrig morrat åt någon förut och jag har haft hunden i 6 år!

Vänta ska jag tänka om jag behöver höra det. Igen.


#Blogg100



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.