Blogg 100 Dag 37





Påskdagen.

En jättegod frukost intogs 11.30.
Fast då var klockan egentligen bara 10.30.

Inte så bara ändå, men nu blev det sovmorgon Big Time.

Som grädde på moset, efter ägghalvorna och laxen och Skagenröran och stenbitsrommen, fanns det en bit Citronpaj kvar i kylen.

En enda.

Till mig.

Det borde vara varje människas rättighet, att äta Citronpaj varje dag.
Åtminstone över påsken.

Vad det ska bli den här dagen vet jag faktiskt inte. Jag skulle kunna tänka mig att gå på Konstutställning i stan, med tillhörande loppis, eller kanske det är i dag ska jag få en tid hos Cityfrisörerna, äntligen?

Eller ska jag välja naturen, (snön menar jag), och gå på Walkabout?

Jag behöver fundera på det ett tag. 

Vad vill jag?     Vad behöver jag?     Vad känns roligast?






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.