Oktobermoments

Oktober bjuder på mörka kvällar, regndis, molniga dagar och färggranna skogar,
Jag njuter av tystnaden och kravlösheten.
Tänder massor av ljus varje kväll, eldar, dricker te.

De båda mönstrade lyktorna kommer från VILLAGE, jag kunde bara inte motstå dom.






För några veckor se´n var jag och en väninna på utbildning nära Hallsberg. Vi blev hämtade med limousin.
Kändes helt OK!



Där, på kursgården, blommade rosorna så fint.



Båten är äntligen på land. det känns som en lättnad nu när det bara regnar. Skulle ha blivit ett evinnerligt ösande annars ...


Jag fortsätter med lchf. Här är en Västerbottenpaj utan pajskal, och kriminellt god är den! 


I dag åt jag ute.
Kycklingfilé med grönsaker och Tsatsiki! Det går ingen nöd på mig, precis.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.