Vilken sommardag!


I dag har jag
  • ätit frukost på bron i stugan
  • solat
  • åkt ut på havet och träffat en svan
  • pratat med fru Måström på skorstenen, hon skriker varje gång jag närmar mig huset och jag säger; ”Det är lugnt, gumman, jag ska bara gå in”, men hon har ingen tillit
  • simmat, dykt under med huvudet, busat i vattnet
  • sovit i 3 omgångar
  • löst korsord
  • burit upp hinkar med saltvatten till köket
  • diskat
  • wordfeudat
  • pratat i telefon med olika vänner
  • tittat på måsarna
  • rott
  • kört motor i vågorna så jag nästan blev lite dizzy
  • fikat på havet
  • sett och känt doften av alla blommorna på stranden                                                                                    
  • känt en stilla lycka inombords
  • varit i nuet                                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)

Bra lördag!