Jag hade så mycket jag ville skriva, när jag satt på tåget till Gävle, men nu är allt utstrött och bortblåst och ihoprört. Jag hade en röd tråd då, men den är också borta.
I morse gick det inget tåg.
Det blev buss.
Märkligt med allting, den som var utsänd att sitta bredvid mig var en bror till en man som jag och min f d make umgicks mycket med, ja med honom och hans fru, och våra barn och deras och hela kittet.
Av alla människor sätter sig han bredvid mig
Jag hade inte känt igen honom, men han kände igen mig.
Han har egen juristbyrå.
Är det någon som tror att allt bara är en slump?
Jag fick lite svar på olika frågor som jag inte ens visste att jag behövde ställa.
Efter jobbet åkte jag på ICA Maxi och skulle köpa kattsand. Kommer ut med massa annat, som Poly Clair Nr 11, såpbubblor, en Brieost, sån där rund, ja, massor av saker jag inte visste att jag behövde.


Och så beställde jag två BadenBaden.
Holy Shit.
Sen åkte jag till Plantagen igen och ja-a-då, jag handlade.
Skulle bara titta lite där, tänkte jag.
Glo lite.
In my dreams.
Men pengarna ska rulla, det kommer nya då.
Tjohej!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.