Ja, då var det slut med chokladkakor för min del.

Äckligt, tyckte Narcisse Rosén, 18, när hon öppnade chokladkakan och hittade en fluga i chokladen. När Narcisse Rosén öppnade chokladkakan hon köpt gjorde hon en obehaglig upptäckt. En fluga låg inpressad i chokladbiten. – Den var verkligen tur att jag bröt loss den biten och vände på den så att jag såg flugan. Jag brukar inte vända på chokladen innan jag äter i vanliga fall, säger hon. (
(Gefle Dagblad 120421) TACK GD för att ni skrev om detta, och tack Narcisse, som berättade. Jag kommer att rasa i vikt. Pula i några spindlar och flugor i kladdkakorna på stans fik också. Det här är bättre än LCHF, GI och Viktväktarna tillsammans. Blä.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Bra lördag!

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)