Long time no see

Shit vad det var länge sen jag skrev sist.

Jag tar det i listform:

Dagens mood: ran out of gas
Helgen: supertrevlig i Stockholm
Vill inte: åka till Tierp
Vill: ha nytt jobb
Blir gladast av: solen, familjen och vännerna
Andligheten: prima
Föreläsningarna: går bra
Retar mig på: folk som inte respekterar ett NEJ
Beundrar: modiga människor
Ser fram emot: Seacruise
Vägrar: äta Fucking lyckopiller fast läkaren försöker övertala mig
Veckans beslut: byta läkare
Veckans höjdpunkt: fredagskvällen i Stockholm
Veckans impuls: spontanåka till Stockholm direkt efter jobbet utan packning
Veckans lyckokänsla: på terrassen på ön, i strålande sol och vita vidder runtom
Veckans insikt: det gör faktiskt ingenting
Veckans dåliga nyhet: bilen har elfel, felsökningen kostar 2000 balobas
Veckans uttryck: Balobas (Jacob Gordin)
Veckans bottennapp: Melodifestivalen
Veckans duktiga jag: tvättat många maskiner
Veckans slarviga jag: odiskat
Veckans oväntade: köpte nya Jeanstajts
Veckans kanske: gå till frissan
Veckans onödiga: Mozarella Sticks
Veckans höjdare arbetsmässigt: personaldag med en fantastisk arbetsgrupp

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia