Gävle Bro

Jag kommer ihåg när Gävle Bro skulle byggas.
Det var ett himla undrande och snackande om hur det skulle vara att sitta här och titta ner på tradarna.
På Fotolab där jag jobbade planerade vi att åka hit och luncha. Fönsterbord skulle vi såklart ha.

I dag sitter jag här och känner mig ... pressad.
Efter ett möte i den lilla orten där kråkorna flyger upp och ner har jag lite kaos inuti.
Det jag upplevde under mötet var mycket tydligt.
Min kropp gav mig signaler som inte gick att missförstå.

Så jag behöver min Högre Kraft, jag behöver mod och jag behöver tillit.
Dessutom behöver jag ett mirakel.

Kommentarer

  1. Miraklen finns ju där, hoppas du hittar ett. Tack för i går!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia