Can´t stop.

När jag kommenterar andras Bloggar tänker jag att jag ska skriva typ en mening.
Högst två.
Men det blir som ett eget blogginlägg varje gång.
Jag kan liksom inte sluta.

Jag har nog problem med att sluta både när det gäller det ena och det andra.

när jag äter godis
när jag babblar
när jag hänger på Facebook
när jag spelar Wordfeud
när jag sminkar mig (jag tänker att jag ska bara ha lite mascara. Men börjar med en ögonskugga ändå. Och hoppsan så har jag en eyeliner också. Sen kommer mascaran.)
när det handlar handlade om dåliga förhållanden. Jag stannade kvar för länge. Nu har jag slutat med förhållanden.
när det gäller arbetsplatser som jag inte mår bra av att vara på.
när jag kör för fort på motorvägen och har ös i högtalarna.
när jag räknar upp saker jag har svårt att sluta med på bloggen.

Kommentarer

  1. Men jag tycker det är roligt med långa kommentarer! Så ös på bara. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.

En hinner inte med.