TV är överskattat.

Det enda jag gillar på TV är True Talent.
Om det inte var för att i början var två bekanta till mig med, hade jag aldrig glott på programmet.
Men nu var det så, och fast båda tyvärr har åkt ut, så tittar jag fortfarande.
Det är spännande nu mot slutet, och jag har följt dessa fina deltagare, och vill att A L L A ska få en miljon!
Inte bara vinnaren.

Vi var till gravarna i dag. Tände lyktor och en grav fick en Ljung också. Den med farmor i.

Farmor har betytt massor för mig.
Hos henne fick jag vara jag.
Jag fick äta bullar och dricka hallonsaft.
I en skokartong hade jag klippdockor. Farmor hade Idun Veckojournalen och Allers om jag inte minns fel.
Hemtrevliga veckotidningar med kakrecept i.
Välsignade farmor. Kram till dig. <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.