Mittinattenblogg

I går kom en älskad unge till mig och sov kvar.
Hon fick lite presenter från min Roadtrip, och vi käkade amerikanska Fritos och Cherry Garciaglass från ICA.

Lasagne gjorde jag innan jag mötte henne vid tåget, det är inte var dag jag lagar mat som det går år fler än en kastruller till.

I´m a lazy woman. Jag gillar att göra det hela enkelt.

Men så ibland, och gärna på hösten, får jag lust att laga alla möjliga maträtter och frysa in och hålla på. Skydda förrådet, liksom.

Jag var och lyssnade på Roffe Wikström i kväll.

Han sjunger så min själ ryser. Gitarrsolot i "Kom till mig kvinna" var

grymt.

Nu ska jag lägga mig och spela lite Wordfeud innan jag somnar.

Good Night Musiclovers.

http://youtu.be/OG76BVm7DJQ

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia