Läser nån människa min Blogg?

I natt väljer jag att vara vaken länge.

Det har varit en bra dag, men intensiv. Jag har mött människor. Mött. Inte bara morsat på gatan, eller pratat blaj om vad det blir på TV eller lyssnat på alla som säger "det är samhällets fel".

Värdefulla samtal gillar jag.

I kväll har jag lyssnat på lite musik, eldat i kaminen och ätit NOBLESSE, som jag fick gratis på ICA.
Dom är helt galna.
Ge bort en hel ask till en sån som mig.
Livsfarligt. Men underbart gott.

Jag undrar om någon enda människa läser min Blogg.
Eller sitter jag här och sänder utan att det finns någon mottagare?
OM du läser, kan du skriva en liten kommentar då?
Bara "Hej" eller "Tjo" eller åtminstone en liten bokstav. B kanske. Eller en sån &

Tack på förhand.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Omelett på flotten.

Livet är gott.

Lucia