Äventyret har börjat

Arlanda hotellby, väntar på mina resekompisar, och när dom kommer ska vi käka middag här på hotellet.
Jag har, som vanligt, varit totally out of my mind i rena nervositeten, jag har, som vanligt, packat alldeles för mycket kläder, jag har, som vanligt, stått på trappen efter att jag låste dörren hemma och sagt till mig själv;
- Det finns kvar. Det finns kvar, när du kommer hem. Huset och träden och fåglarna och havet och vindarna. Allt finns kvar.
Och fort in i bilen med mitt Blessingcoin i BH:n och Lyckosmycket runt halsen och tilliten. Faktiskt, tilliten.
Människor kommer att vara i mitt hus medan jag är borta, människor kommer att ösa min båt, jag kan släppa allt och bara koppla av, kliva på planet i morgon bitti och landa i Phoenix, och där väntar äventyret!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Matt denna natt.