Nystart!

På ICA i dag slängde jag en blick mot tidningsstället och fastnade på "118 GI-recept".
Det var en otroligt inspirerande tidning! Fina bilder och massa spännande goda rätter.
Jag gör det igen!

GI har jag lyckats med förr.
Så i kylen står Kikärtskroketter som jag snodde ihop lite snabbt, och olika ostar (jag älskar ostar!)och grädde (jag älskar grädde!), och så har jag lite lax hemma som jag kan göra värstinggod middag av i morgon.

Det jag behöver komma ihåg är, att jag inte ska gå ut på olika restauranger på ett tag. Jag åker dit direkt, antingen på Potatisklyftor eller brödet till salladen eller något annat tok.

Jag är full av beslutsamhet. Det ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lucia

Bra lördag!

Att jobba eller inte jobba. (That´s the question.)